Polskie Serwery Counter Strike Source i download Cs Source Non Steam

Waski ban  (Przeczytany 690 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Waski

  • User
  • *
  • Wiadomości: 10
    • Zobacz profil
Waski ban
Wrzesień 15, 2012, 10:04:59
(ADMIN) S z c z u r e K: banned player SF| Waski

Oto co mnie spotkało dziś rano. Pierwszy raz od wielu wielu miesięcy dostałem u was bana. Może sprytna rozmowa na ts z wszystkimi na servie? A może kliknięcie pare razy spacji przez co wyglada to jak bh. Słucham...

Offline S z c z u r e K

  • Maniak
  • *
  • Wiadomości: 1368
    • Zobacz profil
Waski ban
Odpowiedź #1 Wrzesień 15, 2012, 10:12:59
Dostałeś bana za niestosowanie się do regulaminu.. To nie była spacja a używanie TS'a jak i innych "wspomagaczy" jest zabronione.





8. Zakazane jest używanie skryptów, czitów i innych wspomagaczy(także TS i BH na scrollu), jest to jednoznaczne z pernamentnym banem.



Proszę wyżej masz 8 punk naszego regulaminu.



Rezistans

  • Gość
Waski ban
Odpowiedź #2 Wrzesień 15, 2012, 10:58:21
Ale, Szczurku, nie chce nic mówić, lecz powinna się pojawić na serwerze wzmianka, iż się regulamin zmienił, lecz nie ma, dlatego ja zawsze jak zauważam, to informuje, iż regulamin został zmieniony i nie można, już na scrollu skakać i większość się do tego stosuje. Zrób jak uważasz za słuszne, ja się tylko wypowiedziałem.
Pozdrawiam Rezistans

Offline S z c z u r e K

  • Maniak
  • *
  • Wiadomości: 1368
    • Zobacz profil
Waski ban
Odpowiedź #3 Wrzesień 15, 2012, 11:11:22
Jak wchodzisz na serwer jest komenda.. Czy akceptujesz.. A jeśli coś takiego się pojawia to zadaniem gracza jest sprawdzić nowy regulamin...



Offline Waski

  • User
  • *
  • Wiadomości: 10
    • Zobacz profil
Waski ban
Odpowiedź #4 Wrzesień 15, 2012, 11:25:11
Nie chce sie narzucac, ale czy moglbym zagrac jeszcze na waszym serverze? Znaczy sie "poczitowac" jak to niektorzy twierdza?

Offline Bigos

  • Uzależniony
  • *
  • Wiadomości: 65
    • Zobacz profil
Waski ban
Odpowiedź #5 Wrzesień 15, 2012, 13:13:35
wiem ze waski gra czysto i nigdy go nie przylapalem na niczym wiec ban troche nie na miejscu po mojemu szczurku to powinienes go poinformowac ze to zabronione jesli to zabaczyles a jesli dalej tak by robil to wtedy ban. ja osobiscie jak gralem to jak nawet na BH ktos pomykal czy na TS  to najpierw ostrzegalem. na nie kturych serwach nie jest to zabronione wiec info graczom sie nalezy. ale zostawiam to administracji i jak mozecie to go odbanujcie. pozdro

Offline Kali

  • Maniak
  • *
  • Wiadomości: 480
    • Zobacz profil
Waski ban
Odpowiedź #6 Wrzesień 15, 2012, 13:20:38
wczoraj kolo północy na bh na na aimie biegal po mapie i jeszcze 1 z tego klanu SF tak ze grac sie nie dalo, z 2 strony mapki banki walil, to chyba nie jest normalne, wiec uwazam ze ban jak najbardziej zasluzony
Brawo szczurek  :!:
Gdy zgaśnie słońce nie czuj się osamotniony,
Bo w mroku czekam ja niosę światło bądź spokojny,
W obliczu zła pokaż, że dobra jesteś godny,
Przestań się bać weź do serca ognia z mej pochodni.

Offline Bigos

  • Uzależniony
  • *
  • Wiadomości: 65
    • Zobacz profil
Waski ban
Odpowiedź #7 Wrzesień 15, 2012, 13:29:11
co do twojej wypowiedzi kali to nie moge sie nic wypowiedziec bo mnie tam nie bylo ja tylko napisalem swoje zdanie bo wiem ze waski to dobry gracz a czy na czyms jechal to nie wiem od tego sa admini ze by to oceniac, mi chodzilo ze powinien dostac upominie a jak dalej sobie skacze to ban. a jak mial aima czy wh to ban jak najbardziej sie nalezy

Offline SHooT3R

  • Maniak
  • *
  • Wiadomości: 503
    • Zobacz profil
Waski ban
Odpowiedź #8 Wrzesień 15, 2012, 16:02:31
Robihno też zgraną dziś bana :)



Offline S z c z u r e K

  • Maniak
  • *
  • Wiadomości: 1368
    • Zobacz profil
Waski ban
Odpowiedź #9 Wrzesień 15, 2012, 16:04:08
Dokładnie  :-)



Offline Kali

  • Maniak
  • *
  • Wiadomości: 480
    • Zobacz profil
Waski ban
Odpowiedź #10 Wrzesień 15, 2012, 18:34:37
no i tak powinno byc gra jeden idiota z drugim na  ajmie czy wucha to od razu perm i spokój
Gdy zgaśnie słońce nie czuj się osamotniony,
Bo w mroku czekam ja niosę światło bądź spokojny,
W obliczu zła pokaż, że dobra jesteś godny,
Przestań się bać weź do serca ognia z mej pochodni.

Offline S z c z u r e K

  • Maniak
  • *
  • Wiadomości: 1368
    • Zobacz profil
Waski ban
Odpowiedź #11 Wrzesień 15, 2012, 18:35:44
Nie rozumiem po co ten temat jest.. Poczekamy może Kondzik albo Moonster coś napiszą..



Offline moonster

  • Head Admin
  • Maniak
  • *
  • Wiadomości: 1228
  • Płeć: Mężczyzna
    • Zobacz profil
  • Pseudonim z gry: moonster
Waski ban
Odpowiedź #12 Wrzesień 15, 2012, 19:27:50
Przy wejściu na serwer każdy gracz musi zaakceptować skróconą wersję regulaminu który brzmi następująco :

1. Spam = mute.
2. Brak kultury BAN na 2h.
3. Używanie mikrofonu jest dozwolone od 16 lat.
4. Reklama serwerow/stron = BAN permanentny.
5. Tych odpalonych (także TS i BH na scrollu) nagrodzimy permanentnym BANEM.
6. Gracz który dołącza do gry oświadcza, że zapoznał się regulaminem serwera DW i bedzie go przestrzegał.

Offline Topek SSG

  • Maniak
  • *
  • Wiadomości: 758
    • Zobacz profil
    • http://www.facebook.com/Topek012
Waski ban
Odpowiedź #13 Wrzesień 15, 2012, 19:32:49
Ciekawe ile osób wchodząc, czytało to  :roll:

Offline Bigos

  • Uzależniony
  • *
  • Wiadomości: 65
    • Zobacz profil
Waski ban
Odpowiedź #14 Wrzesień 15, 2012, 19:35:53
i prwidlowo a to nie wina adminow ze nie przeczytali mogli nie akceptowac

Tagi wątku: